søndag 28. juli 2013

BRYLLUPS BOKS

Bokskort er veldig lenge siden jeg har laget, så når mamma fortalte at tremenningen min skulle gifte seg og om jeg kunne lage kort fra familien min.... Ja, da var jeg kjapp med å foreslå bokskort ;) Har laget til dåp tidligere, så dette skulle bli gøy.
 

 
Fargene jeg valgte å la gå igjen var røde roser, gull og kremfarget.
 
 
Laget seddelfeste i lokket. Skulle egentlig ha det inni kortet, men så ville jeg heller ha andre ting jeg synes passet bedre der ;)

 
Slik blir det inn, når det åpner seg. Lagde to kaker denne gangen, men den første kastet jeg. Ble altfor mye mønster på den så det så veldig rotete ut.




 
Et veldig gøyt kort å lage, som garantert skiller seg ut på gavebordet :) Supert til pengegaver eller bordkort :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar