torsdag 11. juli 2013

SOMMERLIGE CUP CAKES

Hadde helt glemt at jeg hadde lovet å lage cup cakes til Sindre sin sommeravslutning med klassen. Dermed lånte jeg vekk sommerfuglformene, pluss pluss... Jeg lager jo ALLTID sommerfugler... Hva skulle jeg finne på. Hadde en blomst igjen, så fant ut at denne måtte jeg i hvertfall bruke ;) Tenkte sommerlig, og fikk da ideen med å bruke bær som pynt.
Lagde to forskjellige typer muffins.
 
 
De brune er sjokolademuffins, med melkesjokoladekrem, og de grønne er vanlige cup cakes med gulrot krem frosting :)

 
Lagde blomstene dagen før, slik at de stivnet litt og da ville stå. La glitter på alle blomstene. Dermed glitret de så fint i lyset :)

 
Regner med de smakte bra, ettersom det var helt tomt da vi skulle hjem ;) Jeg fikk ikke smakt på de ;) Men jeg er litt sånn at om jeg har stått og bakt og sånn, så frister det ikke å smake. Da er jeg litt lei. Smaker selvsagt underveis, for kontroll... men sjelden jeg spiser i besøket om jeg selv har laget kaken ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar