mandag 15. juli 2013

LILLA KONFIRMASJONSINVITASJONER

Her kommer en presentasjon av konfirmasjonsinnbydelser, som matcher de søte 3D hjertebordkortene :) De fleste av detaljene i bordkortet, er også på invitasjonen. Har fundert en del tidligere på en invitasjon som matcher, så endelig fant jeg noe jeg var fornøyd med :).
 

Hjertet har en litt annen form enn på bordkortene. Dette har pyntebord, og er mer dekorativt på en invitasjon synes jeg :) Sommerfuglene og blomster bare MÅ jeg ha med ;)
 


La til en liten søt sløyfe sammen med blomstene. I tillegg valgte jeg å bruke blomsterstilkene og.
  

Etter jeg kjøpte denne sommerfuglformen, så er den blitt flittig brukt. Veldig fornøyd med den. Sommerfuglen blir så fin når man kan kombinere 3 farger i den :)
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar