søndag 8. mai 2011

Lilla bordkort konfirmasjon

Her er en av de bestillingene som datt inn sist jeg la ut bilder :) Denne bestillingen var til en av jentene jeg spiller med i Grease. Konfirmasjonen er i dag, og jeg leverte fra meg disse søte bordkortene i går. Fikk tilbakemelding om at konfirmanten var meget fornøyd, og da er jeg ekstra fornøyd :) Det er jo det aller viktigste :)


I utganspunktet skulle vi bare ha blomster og bling, men de ble liksom litt kjedelig... Så etter mye prøving av div, så endte jeg opp med sommerfugler i sølv, i 3 str. Det gjorde de straks mer levende ;)
Liker veldig godt denne formen. Sommerfuglen fungerer like fint helt flat, eller som her litt oppbrettet (for en 3D effekt).

Bunnarket hadde 2 lilla nyanser, 1 på hver side. Vi valgte da å ha annenhver lys og mørk. Da blir det litt nyanser i forskjellige lilla farger på bordet. Blomstene og blingen er også litt forskjellige, for å skape nyanser, ellers er de identiske :)

Noen spør om priser på bordkort... Alt av materialer dekkes, kommer det på ca 200 kr, så tar jeg ca 200 for jobben... Kan variere noe selvfølgelig. Men pris avtales på forhånd :)

Deltar i følgende utfordringer med disse bordkortene:
Scrapperiket utfordring : Perler og bling

9 kommentarer:

  1. Hei, lager du disse på bestilling? isåfall hvor mye tar du for de?
    Mail : mokka_party@homail.com

    SvarSlett
  2. Lager de på bestilling ja, svarer deg på mail jeg nå :)

    SvarSlett
  3. Fine bordkort :)
    Herlige farger!

    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)
    Ha en fin dag!

    Kristine
    Scrapperiket

    SvarSlett
  4. Hei! Lurer på om du har noen Mal på disse bordkortene :) kjempefine :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Er opprinnelig en sånn stor utstanser maskin som lager de. Men er dessverre borte fra Bergen nå. Men jeg har skjært ut formene i hard papp, slik at jeg kan tegne av og klippe de selv. Er 1 stort og 1 lite hjerte, midt delen er liksom 4 hjerter som ligger hjørne mot hjørne. Vanskelig å forklare, så vet ikke om du ble så mye klokere ;)

      Slett
  5. Hei jeg lurer på hvor man kan bestille disse ? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Har sendt svar på mail til deg Kristine :-)

      Slett
  6. Er det mulig å få oppskrift?

    Astrid.99@hotmail.no

    SvarSlett