søndag 24. april 2011

Bordkort Konfirmasjon

Her er bordkortene til de invitasjonene jeg laget tidligere (se her) :


Utrolig søte bordkort, som gjør utrolig mye av seg på bordet. Vil si de passer til det meste, konfirmasjon, dåp, bryllup, bursdag osv.

Vi har valgt å bruke samme stil som invitasjonene, og endte da med disse 2 mønsterarkene.

Ettersom det er forskjellig mønster på hvert hjerte, så måtte jeg legge blomstene litt forskjellige steder. Dette medfører at ingen er eksakt like, men helt unike :)

Er veldig fornøyd med resultatet :) Kommer definitivt til å anbefale disse som bordkort. Har alt fått en ny bestilling på denne modellen, til dåp :).

56 kommentarer:

  1. Takk, Veronica:) De er supersøte :)Har fått 2 nye bestillinger på slike. En som så de ferdige, og en som så bildene av de ferdige :)

    SvarSlett
  2. Veldig fine ;) Kunne ønske jeg kunne hatt slike til min konfirmasjon ( 29 mai 2011 ) :D

    SvarSlett
  3. Takk for det, Jeanett :) Konfirmanten her var veldig fornøyd og :)

    SvarSlett
  4. De var veldig fine, hvor mye hadde ca.40 stk. kostet?

    Mail: Hanne_gustavsen@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Hei. Er du å finne på Facebook, og går det evt å bestille fra deg der?:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann. Jeg er å finne på facebook ja :) Bare send en melding i innboksen. Bruker hele navnet mitt, Ingunn Odland Aase. Tror ikke det er flere med eksakt det navnet :)

      Slett
  6. hei =) hadde vært så morsomt å laget slike bordkort i dåpen til sønnen min (prøvd iallefall) vil du sende meg oppskrift? isåfall linda_larsen_87@hotmail.com =) =)

    SvarSlett
  7. Nydelig! Har du kunnet tatt på deg ei bestilling av disse?
    Email addressa mi er lehmann22wedding@gmail.com

    SvarSlett
  8. Helt NYDELIGE kort! (:
    Hva vil det koste hvis du skal lage 20 slike kort til konfirmasjon,jente?
    E-mail:dlekven@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Hei, disse kortene var super fine :)
    Jeg skal ha en konfirmasjon, og lurte på hvor mye disse kostet? du kan sende meg en mail på ceciliz98@hotmail.com !
    Takk.

    SvarSlett
  10. Hei =)
    Nydelige kort,lurte på om eg kunne få bestille til konfirmasjon?SEnd svar på mail lailabkaland@hotmail.com
    Mvh
    Laila

    SvarSlett
  11. Hei, hvilke ting har dere brukt? Har veldig lyst å lage sånne

    SvarSlett
    Svar
    1. Vanskelig å forklare, men det er maler fra en diese maskin liksom. Jeg har tegnet av de malene. 3 forskjellige former. Et stort hjerte i bunn, og et mindre på topp, så er det en midt del som brettes.
      Var det dette du mente eller type ark liksom?

      Slett
  12. Hei! :)
    Lurte på om det går ann å bestille slike bordkort til min konfirmasjon?
    Du kan svare meg på mail på snorheim28@gmail.com
    -Silje

    SvarSlett
  13. Hei.. For noen utrolig flotte bordkort. Er dette noe du kan lage til et bryllup? er ikke i år, og om du tar på deg oppdrag hva vil det koste ca? Min mail er moniqee_1@hotmail.com

    Mvh. Monica

    SvarSlett
  14. Hei :) lager du du slike bordkort på bestilling ? Hva er pris ? Har du face side?

    SvarSlett
    Svar
    1. Har ingen facebookside, utenom min private... Så om du tenkte med scrapbook, så nei.
      Jeg lager slike på bestilling ja. Om jeg kan få mail adr din, så kan jeg sende deg mer info :)

      Slett
  15. stinejenta86@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Knallfine bordkort! Kunne jeg fått oppskrifta på disse. I tilfelle send den til Merete_sa@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Hei! Utrolig lekre bordkort! Skal ha bryllup i mai og disse kom plutselig høyt opp på lista.. Kan du sende info om pris osv. på mail? krhan_@hotmail.com. Takk! :)

    SvarSlett
  18. Heisann,deler du oppskrift på bordkortene som er formet som hjerter??
    Skal ha konfirmasjon nå i Mai til pike.
    Mvh marianne

    SvarSlett
  19. Hei :) Vil du dele oppskriften på hjerte-bordkortene med meg også? De var flotte! Mvh tonevall@yahoo.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg deler dessverre ikke malen på de hjertebordkortene. Fant ut det var like greit å svare her nå, ettersom så mange spør om det. Ser ut som jeg er en av få som lager disse, og det synes jeg er litt stas. Så foreløpig ønsker jeg ikke å dele malen.

      Slett
  20. Hei ;) Hvor mye koster disse bordkortene? Skal snart ha kofirmasjon og ville elsket disse ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Har du en Mail adr? Litt lettere å svare oversiktlig der :).

      Slett
  21. Hei, jeg skal ha konfirmasjon nå snart...å disse borkortene var nydelige! Kan jeg få oppskrift sendt til Sofie.hultgren@hotmail.com ? Haddevært fantastisk, kan du også ha medhvor du har kjøpt disse arkene, rosene å disse diverse "ingrediensene"? Tusen hjertelig takk på forhånd! :)

    SvarSlett
  22. Hei, er det fortsatt mulig å bestille sånne bordkort? Jeg skal ha komfirmasjonen min 13 september, og hvor mye koster det og bestille ca 35 stk?
    Mail:elisabeth@glendrange.com

    SvarSlett
  23. Sender du oppskrift på bordkortene? Og handleliste på hvor du har kjøpt tingene?
    Mailen min er elisab2403@osloskolen.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei dessverre, akkurat denne malen deler jeg ikke... Den er veldig spesiell, og jeg er en av veldig få som tydeligvis har den.

      Slett
  24. Hei!

    Hvor lang leveringstid har du på disse om jeg ønsker 30 stk? :)

    Mail: Siljemariam2@gmail.com

    SvarSlett
  25. Hei!:-) Hvor lang leveringstid er det på 30 kort?

    ainam.sorensen@gmail.com

    SvarSlett
  26. Lager du ennå
    Olgadawud@gmail.com

    SvarSlett
  27. Hei, har du en tutorial på hvordan du lager disse. Skal lage bordkort til min mor som fyller 70

    SvarSlett
  28. Hei.Sender du oppskrift på bordkortene? Og handleliste på hvor du har kjøpt tingene? Har ei jente som skal ha konfirmasjon til våren.
    anne, johanson@haugnett.no

    SvarSlett
  29. Hei. Lager du fortsatt disse? Mail: sivjorstad@hotmail.com

    SvarSlett
  30. hei Ingunn
    tar du på deg å lage kort på kort varsel?til slutten av mai,,50 stk og ønsker meg pris på det :-)
    hilde_rak@hotmail.com

    SvarSlett