fredag 12. juli 2013

BALLERINA CUP CAKES

Synne hadde sommeravslutning med dansingen her for noen uker siden. Jeg pleier ofte å bake til tilstelninger der de spør om det. Dette er praktisk ettersom da vet vi at ungene får noe de tåler, ellers kan de som oftest aldri forsyne seg.
 
 
Disse tutu cup cakesene har jeg hatt lyst å prøve lenge. Men har liksom ikke hatt den rette anledningen. Men nå, endelig ;) Selv om det er litt ballett isch, så kan jeg kamuflere det med at det ligner litt på noen av freestyledraktene ;)


De ble supersøte. Jentene elsket de. Noen synes de var så fine at de ville ha de på pynt ;)
 

 
Lagde kjolene i forskjellige farger, ettersom det skulle ligne litt på freestyledrakter.


Hadde også noen enkle i midten med vanilje frosting. Dette fatet var vanlige cup cakes.

 
 
Laget et med sjokolade cup cakes og. Her fant jeg ut at jeg ville øve på forskjellige blomster.


Så dermed ble det roser...
 

 
Og Cala

 
Og prestekrager :)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar