lørdag 11. mai 2013

TIL FOTBALLKONFIRMANTEN

Fikk en bestilling på et konfirmasjonsgutt, som hadde fotball som sin lidenskap. Pleier å prøve å gjenspeile hobbyer gjennom charmsene på kortene. Men når de sa at han var skikkelig Liverpool suporter, så begynte de små kreative grå en ny plan. Tok utgangspunkt i malen på det vanlige dress kortet jeg lager, men med fotball tema i stedet.
Liverpool er jo langt i fra min klubb...så det som gjorde at jeg klarte dette var at jeg så mulighetene med MIN klubb og ;)
 
 På forsiden byttet jeg dressen ut med Liverpool trøyen, ellers er malen ganske så lik :)

Baksiden av drakten er i identisk str med fronten, slik at man får foran og bak på drakten.
Drakten fungerer som en pengeklemme.
Logoen duset jeg ned, slik at det blir et bakgrunnsbilde på det de ønsker å skrive :)
Ganske fornøyd med dette :) Vi har mange kommede fotball konfirmanter det året sønnen vår skal konfirmeres, så da blir nok dette kanskje en mal ;) Eller kanskje jeg har pønsket ut noe nytt ;)
 
Utstyrsliste:
Hvit kartong - Panduro
Rød kartong - Panduro
Mønsterark og bilder - selvlaget design
Konfirmasjonsstempel - husker ikke hvor det er kjøpt :(
Charms - Kuttut
Roser - Wild Orchid Craft

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar