tirsdag 7. mai 2013

LILLA BORDKORT KRISTINE

Dette er en bestilling til en av vårens konfirmanter. Hun hadde sterkt ønske om lilla som gjennomgangsfarge. Ettersom det er mange lilla nyanser, så var det mange bilder frem og tilbake, før vi fant disse arkene :).
De hadde valgt flere lilla nyanser i servietter, duker og lys. Så da ble jobben for meg lettere og. Her hadde jeg nyanser fra lys syrin til adventslilla.
Lilla var ikke den hippeste fargen i år tydeligvis, men noen fine ark var det å velge mellom. Så slik ble resultatet:
 

 
Vi valgte å kombinere det lilla med hvit og sølv. Første gang jeg har laget sølv navnelapper. Mer gjennomført synes jeg :). Var veldig spent på fargene på rosene mot arkene, ettersom jeg bestilte fra England. Men jeg hadde vært flink, og de var perfekte til :)
 
 
Utstyrsliste:
Mønsterark - Panduro
Hvit kartong - Panduro
Shimmer kartong - Interiørgleder
Sølv kartong - Interiørgleder
Sølv glitter kartong - Papirgleder
Hvitt glitter ark - Panduro
Stener - Panduro
Roser - Wild Orchids Craft



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar