mandag 6. mai 2013

PINOCCHIO KORT

Jeg har laget en tradisjon her i heimen.... Jeg lager kort til Synne, til premieren eller siste forestilling i hvert stykke hun spiller i. Dette blir da et temakort, der jeg prøver å finne figurer som er  så identisk som mulig med karakterene i stykket :)
Denne gangen var det Pinocchio som var ferdig, og jeg valgte denne modellen kort pga en konfirmasjonsbestilling. Jeg trengte å øve meg litt, og fant ut at disse kunne bli riktig kule.
 
 
 
Synne spillte ballerina i Pinocchio, så selvsagt måtte den på plass :) Ellers fant jeg Pinocchio og Timmy Gresshoppe.
 
Utstyrsliste:
Figurer : hentet fra Google og fargelagt
Ballerina: stempel fra Crafters
Kartong: Hvit og rød fra Panduro
Mønsterark: Eget design
Sløyfe: Panduro

 
Laget også til koreograf, teateret og Synnes 2 beste venninner i stykket :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar