tirsdag 7. mai 2013

BORDKORT IBEN

Dette er resultatet av bordkortene til Iben. Hun var veldig delaktig i hvordan de skulle de ut selv. Det gjør min jobb lettere. På en måte er det greit med frie tøyler, men da er alltid frykten der for at de ikke blir fornøyd. Mens når jeg får tilbakemeldinger hele tiden, så vet jeg eksakt hva de liker og ønsker, og vi jobber sammen underveis. Men er jo klart at bilde og live produkt er 2 forskjellige ting, så spenningen er alltid der om de blir fornøyd.
 
 
Iben landet på at hun ønsket kakestykkene som bordkort. Disse satt jeg å pyntet på teateret en annen gang, en annen bestilling. Disse ble Iben veldig fasinert over, så at valget falt på de overrasket meg ikke ;)
Hun ønsket å bruke de samme arkene som vi brukte til invitasjonene.

 

 
Prøvde litt forskjellige kombinasjoner av de 3 hovedarkene vi brukte, og disse var absolutt de som passet sammen :)

 
Navneskiltet pleier jeg normalt å lage i litt sånn 3D effekt. Slik at det står litt opp. Vi var inne på om vi skulle lage et mini bordkort oppå kaken, men konfirmanten skar gjennom og ville ha liggende navneskilt ;) Skal innrømme jeg var litt småskeptisk, ettersom jeg er så vandt til det andre som ikke er helt flatt. Men jeg måtte spise mine ord, og innrømme at de ble veldig fine slik hun ønsket :)

 
Sommerfuglen ble nydelig på kanten. Der fikk vi hentet opp alle 3 fargene og. Vi prøvde med blomst, men det ble for mye stash :)

 
Utstyrsliste:
Mønsterark - Interiørgleder
Shimmer kartong - Panduro
Kartong - Panduro
Sølv kartong - Interiør gleder
Butterfly Punch ek - Interiørgleder


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar