mandag 13. mai 2013

BORDKORT SOFIE

Denne kombinasjonen ble egentlig til ved en tilfeldighet. Når jeg fikk bestillingen, så var ønsket rosatoner (gjerne mot gammelrosa) og kremfarget.
Jeg sendte div bilder av de arkene jeg fikk, og fikk kjapt tilbakemelding på de arkene de likte best. Jeg sendte så et bilde av de tre fargekombinasjonene mot hverandre. Før jeg prøvde det var jeg småskeptisk... Kan dette gå tenkte jeg ;) Men fargene var superfine sammen, og jeg så med en gang at dette blir kjempebra :)
Fikk ikke noe svar, så da regnet jeg med at alt var ok. Så da handlet jeg det jeg trengte, og dro fornøyd hjem. Men..... så ringte tlf. De arkene jeg hadde sendt bilde av var ikke de de hadde plukket ut... Antageligvis kom bildene opp i en annen rekkefølge enn det jeg sendte de i :( Ettersom det var lørdag ettermiddag, så bestemte vi oss for at jeg lager en modell, sender bilde, så kunne de bestemme seg om det ble helt feil. Jeg var helt klar på at det ikke er noe problem å bytte arkene...men... de likte modellen så godt, at de gikk for den :)
Og dette er nok deffinitivt den flotteste varianten jeg har laget av den modellen :)
 
 
 
Elsker fargekombinasjonene her :)


 
Pleier ikke å bruke så stor rose på, men fargene på disse var bare helt perfekt :)

 
Disse sommerfuglene er bare blitt en av mine favoritter. Brukt den så mye etter jeg kjøpte den :)
 
Utstyrsliste:
Mønsterark begge - Panduro
Rosa kartong - Panduro
Shimmerark sommerfugl, (lime, rosa og krem) - Panduro
Sølv glitterark - Papirgleder
Rosa transparent ark - Panduro
Bling - Panduro
Roser - Wild Orchid Crafts
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar