onsdag 15. mai 2013

FANA BUNAD

Iben, som jeg laget invitasjoner og bordkort til, konfirmerte seg nå i mai. Hun hadde valgt Fana bunad med blomsterbåndet. Jeg slet med å finne et klart og tydelig bilde forfra med det. Dette litt fra sisen, var det beste jeg fant ;) Så nå har jeg bestilt et bilde av Iben sin flotte bunad, slik at jeg har helt riktig bra bilde til evt neste gang :)

 
Måtte selvsagt ha noe teater greier til henne ;)

 
Utstyrsliste:
Hvit og rød kartong - Panduro
Hvitt mønsterark - Staples
Mønsterark - Digitalt Papirgleder
Roser - Panduro
Charms - Kuttut

4 kommentarer:

  1. Hei :-)

    Flott kort du har laget :-)
    og fin jente på kortet :-)
    ( tar jeg ikke helt feil ,
    er det vel min jente som er på bilde )

    Du har laget mange flotte kort ser jeg :-)
    Ha en fin dag :-)


    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :) Meget mulig det kan være det. Normalt bruker jeg bilder fra husfliden etc, men vi kjenner denne konfirmanten som skulle få dette kortet..og dermed visste jeg hvilken kombinasjon hun skulle ha på bunaden... Den var umulig å finne... Lurer på om jeg faktisk fikk dette tilsendt da jeg etterlyste på facebook :) Jeg er veldig glad i denne kortmodellen. Det blir veldig personlig med en gang :) Litt spesielle :)

      Slett
  2. PS - leste du har Dalmatiner :-)
    vi hadde Dalmis i 20 år :-)
    Jeg savner det gode humøret til de hundene enda :-)
    ( vi har hund enda - bare i en annen rase )

    SvarSlett
    Svar
    1. Så artig :) Ja, dalmatiner er en herlig rase :): Vår Mira er akkurat fylt 5 år nå. Hun har et herlig gemytt, og er ganske rolig for å være dalmatiner. Men jammen kan hun herje som en valp innimellom og ;) Spiser dorull hylser tror jeg aldri hun vil slutte med ;) Ellers smiler hun masse, og faktisk nesten ler (snøfting) ;) Ikke til å ta feil av. Hun blir helt ekstatisk :D

      Slett