onsdag 22. mai 2013

ISABELL 22 ÅR

Nå i pinsen var vi i bursdagsbesøk til Isabell, og kort til voksne er ikke det jeg synes er enklest. Og da en kombinasjon av liten tid, og stengte butikker....så dermed var ikke oddsen helt med meg ;) Jeg begynte å tenke på interressene hennes, og prøve å gjenspeile det i kortet. Isabell går på kles design skole i Skottland. Hun har nettopp sydd en flott disco freestyle drakt til Synne. Så penslet fort inn at jeg måtte få med noe med design og mote...
Men jeg hadde ingen mønsterark, eller noe som passet til det....
Etter noen søk på google, så fant jeg noen digitale løsninger :)
 
 
Slik ble resultatet. Jeg så et kort der de hadde brukt denne Tim Holtz formen. Jeg har den ikke selv, så måtte tegne den. Det fungerte helt greit. Var heldig å ha en kjole charms, som passet veldig fint på dette kortet.
Første gang jeg har brukt fjær på kort, det ble ganske stilig synes jeg :)

 
Utstyrsliste:
Hvit kartong - Panduro
Rosa glatt kartong - Interiørgleder
Mønsterark - digitalt/selvlaget
Tim Holtz Sewing set - jeg klippet den til selv, men kan bestilles her
Bling - Panduro
Tyll - Panduro
Fjær - Panduro
Roser - Wild Orchid Craft
Flate blomster - Panduro
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar