torsdag 16. mai 2013

HELLO KITTY KAKE

Niesen min sin datter fyllte 2 år i mars, og da lovet jeg å lage kake til mitt søte lille fadderbarn :). Jeg spurte hva som opptok henne for tiden, av figurer etc. Det var "Vennebyen" og "Hello Kitty", (eller Hello Titty, som Anna sier ;)
Av de to valgene fant jeg ut at Hello Kitty ville bli det enkleste. Vennebyen kunne vært kjempekul om jeg hadde fått skrevet ut et bilde. Men pga tidsmangel, så fallt valget på Kitty.
 
 
Jeg valgte lyse pastell farger til denne kaken. Sukkersøtt og yndig :) Kaken er sjokoladekake, med sjokoladekrem i 1 etg, og bringebær mousse i 2 etg.
 
 
Det bokstav settet jeg har lager ganske små bokstaver. De forsvant helt synes jeg, så da laget jeg heller for fri hånd.
 
 
Dette var vel den biten av kaken jeg var mest spent på..... Selve figuren... Har aldri laget en slik figur før, men fant heldigvis en "how to do it" video på youtube ;) Så ganske fornøyd med resultatet i grunnen ;)
All pynt og trekk er i sukker pasta :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar