søndag 19. mai 2013

DRESS UTVALG

Hos gutta er Moods of Norway dressene blitt veldig populære til konfirmasjonsdagen. Jeg funderte lenge på et litt mer spennende guttekort, men samtidig enkelt. Slik at det lett kan lages om noen ringer på kort varsel (det skjer veldig ofte ;).
Til jentene har jeg jo bunaden, som kan gjøre kortet veldig personlig. Det var da jeg kom på de spesielle dressene, og slik ble kortene til :) Har også noen helt enkle dresser.
 
Her er et utvalget av dressene jeg har bilder av (link til de jeg har laget):
70 kr pr stk - evt 100 med porto
 
- Enkel grå dress med grått slips
- Enkel svart dress, med blått slips
- Enkel svart dress, med vest og slips
- Lys blå, med hvite og svarte ruter
- Koksgrå, men tynt lysegrått rutemønster
- Koksgrå, med grå diagonale striper
- Svart, med tynt grått rutemønster
- Lysegrå, med grått, rødt og hvitt rutemønster
- Lysegrå, med tynt hvitt rutemønster
 
Fotballdrakt:
80 kr pr stk, evt 110 med porto
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar