torsdag 27. september 2012

Roald 60 år

Her fikk jeg utfolde meg med et skikkelig Bergens kort :) Bestillingen var til en 60 års jubilant. En bergensk gamlekar, fra Dræggens :) For uten å være aktiv i buekorpsets gamlekarer, så lå det like stort engasjement på Dræggehytten, og også champagne og flotte biler. Jeg funderte hvordan jeg skulle forene disse to interressene. Til tross for at de har mye med hverandre å gjøre, så var jeg redd det ville bli rotete. Jeg valgte derfor rent Bergens preg på forsiden, med Dræggens i hovedfokus :)
Inni kortet dro jeg inn Drægge hytten. Porschen passet fint inn, ettersom den var rød ;)
Jeg lagde skrivefelt, foruten en kort bursdagshilsen. Rundt skrivefeltene pyntet jeg med små champagneflasker. Synes det ble ganske stilig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar