fredag 21. september 2012

Hilsen til mine skjønne kollegaer

Ettersom jeg skiftet jobb nå i august, så ville jeg lage en spesiell hilsen til alle de skjønne voksne jeg jobbet med i barnehagen. Jeg funderte lenge over hva.... Men så kom jeg plutselig på den flotte diesen jeg kjøpte på mitt eventyrlig besøk på Bikuben i sommer ;) Nemlig kakestykket. Jeg talte opp, og fant ut at jeg kunne lage 2 hele kaker. Så alle fikk hvert sitt kakestykket, med litt snop oppi :) En kake med god holdbarhet ;) Disse formene er også supre å bruke som bordkort til diverse anledninger :)
Ettersom dette skulle bli en hel kake, så valgte jeg bevisst å ha forskjellig farge på lokkene og dekoren. For at den skulle holde formen, så knøt jeg et sløyfebånd rundt.
Synes den ble riktig så fin og dekorativ :)
Var inne i barnehagen i dag med den, og de jeg snakket med ble veldig glade :) Jeg hadde jo lovet kake, men sa ikke hvilken kake ;)

6 kommentarer:

  1. wow, Kanon stilig. Utrolig kreativ er du.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Måtte vri hodet ganske lenge for å finne på noe gøy, men dette ble bare parfekt ettersom jeg tross alt hadde lovet dem kake :)

      Slett
  2. Tusen takk søte du! De var helt utrolig lekker!

    SvarSlett
  3. Ååååå... Så fiiiin!!! Jeg gleder meg til mandag!! Bedre enn oreokake det der Ingunn... Sunnere også :-P

    SvarSlett
    Svar
    1. Sunnere ja, men virkelig bedre enn Oreo kake ;) Skeptisk ;) Men ja, god holdbarhet, slik at du også kan nyte den på mandag :)

      Slett