fredag 21. september 2012

Morten 50 år

Fikk en artig bestilling, med klare ønsker.
Mann 50 år, skikkelig båtmann, elsker og reise og å spille golf.
Jeg så da øyeblikkelig for meg et kort i maritim stil. Men når jeg trengte det, så var det ikke EN butikk som hadde maritime ark... MEN DE FIKK SNAAAAART, men for sent for meg.... Så da måtte jeg improvisere. Fargene var jo greie, har egentlig kun brukt basic bazill. Jeg svertet kantene for å få old look. Bildene fant jeg på google, tau bokstaver og tall likeså. Skjell kjøpte jeg på Panduro.
Stjernene på det røde arket er løse hvite stjerner, som jeg har limt på selv.
Jeg hadde en veldig god tanke om disse charmsene jeg ønsket å ha, men det var ikke så lett... Heller ingen butikker som hadde det... Redningen ble en super scrappe venn i nød. Jeg etterlyste på en scrappeside på facebook. Dagen etter møtte jeg henne og fikk disse to flotte charmsene..:)
Inni kortet forsatte litt den maritime stilen, men der dro jeg også inn de andre interessene. Dette kortet skulle ikke ha pengelomme, så dermed ble det god plass for dekoren inni og :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar