søndag 16. september 2012

ELISE 9 ÅR

Oppdraget her var en venninnebursdag for Synne. Altså en 9 åring ;)
Jenten har ikke sukkersøt stil, og har for lengst passert rosa stilen, så jeg ville prøve å lage et litt rocket kort. hun digger nemlig musikk :) Fant dette kule digi stamp bildet, og Synne var helt enig i at det passet perfekt :)
Slik ble resultatet. Var denne gangen spesielt fornøyd med fargeleggingen. Hadde gått det anskaffelse av akvarell papir, og fikk ENDELIG til de myke overgangene i fargenyansene, JIPPI :)
Bokstavene og tallet googlet jeg meg frem til. Muren er emossed med murmønster, også har jeg farget og fremhevet mønsteret.
Ble ganske enkel utforming inni. Pengelomme på venstre side. Jeg har også endelig fått rotet meg til å kjøpe cellofan konvolutter, så kortene ser mer delikate ut når jeg leverer de fra meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar