søndag 16. september 2012

Nora Nathalie konfirmasjonskort

I mai laget jeg bordkort for kusinen min sin datter. I den anledning laget jeg også noen gratulasjonskort til konfirmanten. Her prøvde jeg meg på en ny brettemodell. Som tidligere nevnt, så er jeg ekstremt svak for Magnolia stemplene, så de er flittig i bruk. Ettersom jenten ikke skulle ha bunad, så synes jeg dette ble riktig så søtt :)
 
 
Kortet valgte jeg å lage i blå/turkis og bruntoner. Dette for å bryte litt med det rosa jeg visste hun også ville få. Enkel pengelomme.
Klarte å plassere arket riktig i skriveren, slik at det ble beint ift mønster og skrift. Har ofte vært et problem jeg har hatt... Spesielt når det er et slikt mønster bak som tydelig avslører skjevheter... Eks striper, eller svak skrift...
Slik ser kortet ut på gavebordet. Det står liksom opp. Veldig dekorativt, og blir fort et blikkfang :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar