søndag 30. september 2012

Barnehageavsluttning

Rett før sommeren fikk jeg en bestilling på 4 kort til barnehage ansatte. Kortene skulle væære fra en liten fornøyd gutt som nå var klar for skolen :) Jeg laget et lignende kort i fjor, for en i familien, så etter å ha sett det i bloggen min så var det ønsket :)
Det er liksom vinduer man åpner opp, men utviklet kortet litt siden den forrige modellen.
Jeg fikk ganske frie tøyler, enste var ønsket modell og 2 i rosatoner og 2 i blåtoner. Ellers fikk jeg bilder av den tøffe snart klare skolegutten, som jeg også fikk vite elsket sjørøvere. Dette var noe som hadde preget barnehagetiden og, så absolutt noe jeg ville få med.
Jeg fikk også tilsendt fine dikt/minner til de voksne.
Her er kortet i rosatonene. Likte ideen med "dørskilt". Synes det ble kult.
Her forsiden på kortet i blåtoner. Kortene er ganske identiske, bortsett fra fargene.
Første siden som åpner seg er diktet/sangen Farvel/Adjø, fra Portveien 2. Brukte også et stort bilde her. På siden ligger et av de personlige minnene, selvsagt på sjørøver papir :)
Pga dekoren på kortet med blåtonene, så snudde jeg litt rundt på oppsettet her.
 
Neste side som åpnes, er mere bilder og hilsninger, pluss god plass til håndskrevet hilsen.
Og her den blå varianten :)
På siste side fremhevet jeg sjørøvertemaet helt. Passet ekstra bra med bildet sammen med Langemann.
Slik ser kortene ut helt utbrettet.
Ble 4 veldig personlige kort, som jeg håper mottakerene satte pris på :) Veldig gøy å lage kort når bestiller bidrar med historier/minner slik at det blir enda mer personlig :)
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar