torsdag 27. juni 2013

ALPINKAKE TIL KONFIRMANTEN

Dette er en kake jeg laget tidligere i vår, til en venninne som skulle i konfirmasjon. Hun likte så godt kaken jeg laget til Vidar sin 40 års dag, så hun ga meg da en skikkelig utfordring ;)
Nevøen hennes skulle konfirmeres, og ettersom han er alpin instruktør, så hadde det vært gøy med en skikake. Han driver mye med big jump hopping, så det var der jeg fant ideen.
 
 
Valgte å lage et slags big jump, det ble litt smalere enn tanken min var, men jeg hadde rett og slett ikke større kakefat å frakte det på ;)


Det er mange detaljer på kaken. Skiløperen var det jeg gruet meg mest til, pga ansiktet. Men jeg reddet meg i land med å kamuflere han med skibriller og buff. Ganske genialt synes jeg selv ;)

 
De andre skiløperne lå strødd i snøen ;)
Logoen på skibakken er tegnet for hånd på sugar paste.

 
Dette var en annerledes, og utrolig artig kake og lage. Jeg er veldig glad i sånne temakaker :)


 
Bestiller var meget fornøyd, og jeg fikk tilbakemelding om at det var den kuleste kaken konfirmanten hadde sett :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar