onsdag 19. juni 2013

LYKKEØNSKNINGER

Dette er et koselig minne til den gravide. Alle gjestene som kommer i baby showeren sendte på forhånd inn fine hilsninger til den gravide og babyen i magen :)
Alt fra gode minner de har hatt sammen, til lykkeønskninger for den lille :) 
 

Dette treet fant Karoline på Europris, og det var jo helt perfekt :) Jeg skrev ut alle de søte hilsningene på lilla og lysegrønne hjerter. Dette var farger hun likte, og samtidig passet de ettersom det var uvisst hvilket kjønn det er :)


 
I tillegg hengte jeg opp små babyfigurer i pastell farger, rosa blå lysegrønn og lilla.

 
Sendte med ekstra hjerter, ettersom ikke alle gjestene rakk å sende inn på forhånd. Dermed kunne de kose seg med det i besøket. Litt derfor jeg hengte opp de ekstra figurene og, slik at det ikke skulle se så tomt ut. Dermed kunne de bare bytte ut etterhvert.

 
Ser for meg at dette treet absolutt kan gjenbrukes. Frem til dåpen ville jeg hatt det stående slik. Men til dåpen vil jeg gjemt vekk de koselige hjertene, og erstattet det med bilder av dåpsbarnet. Kanskje kombinert med noen baby figurer, da i blått eller rosa :)

 
Ferdig pakket i cellofan, og klart for levering :)

 
Se den nydelige kaken Karoline laget. Sukkersøt er vel meget beskrivende. Jeg har laget de søte klærene som henger på tørkesnoren på kaken, så fikk 2% av æren for kaken. Og det måtte jeg virkelig forhandle meg frem til ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar