tirsdag 11. juni 2013

HASTEBORDKORT

Dette ble en noe spesiell og stressende produksjon ;)
Jeg sendte en pakke med bordkort avgårde østover. Posten merket denne feil, og den gikk da som B post. 2 dager før konfirmasjonen var den ikke kommet frem. Ettersom jeg ikke har sendt så mange pakker avgårde, så hadde jeg ikke tenkte på dette senarioet. Så jeg følte et visst ansvar her og. Jeg sjekket hva jeg hadde av ark, fikk tak i det jeg manglet.
Så fant jeg ut at en kamerat skulle over fjellet med natt toget. Dermed tilbød jeg å lage nye dagen før. Noe de overhodet ikke krevde. Så ja, da var det bare å brette opp armene og hive seg rundt. Mamma ble hentet inn for å hjelpe meg å klippe, eller hadde jeg ikke hatt sjangs. Synne hjalp også til, hun stemplet alle de store hjertene med stempelet mitt :)
 
 
Jeg ble ferdig, og fikk pakket de i en kake eske, klar for togturen :) Hadde en veldig god magefølelse når de var trygt avgårde. Ekstra godt var det å få melding dagen etter, at nå var de ankommet og på vei til lokalet :)
HAPPY ENDING :)


2 kommentarer: