fredag 14. juni 2013

KAKE TIL VIDAR


 Jeg liker egentlig ikke å lage store kaker til dager jeg selv er med å arrangerer, dekker opp etc. Men fant ut at min kjære måtte få en passende kake til 40 års feiringen sin ;)
Fargene han selv hadde plukket ut var lime, svart, sølv og hvit. Fikk ikke helt lime på kaken, mer grønn...men det passet i hvertfall inn ;)
 
 
Lagde all pynten på forhånd, slik at det skulle gå raskere med monteringen. Tok tid å farge det som skulle være sølvfarget.


 
Er ikke superfornøyd med rosene mine, kjenner jeg burde øve litt på det.... Men det skjer jo ikke ;) Har aldri tid å øve..... De ser for såvidt grei ut ovenfra, men fra siden er de litt rare...

 
Denne kaken er en 2 etasjers sjokoladekake, med sjokoladefyll og bringebærmousse fyll.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar