søndag 16. juni 2013

VIDAR 40 ÅRS PARTY

Her er bordkortene jeg laget til Vidar sin 40 års dag. Bak disse ligger mye fundering og tanker ;) Jeg hadde sett for meg bordkort i svart, turkis og sølv. Men så tenkte jeg at dette skulle Vidar få velge selv, kunne jo hende jeg kunne påvirke fargene litt ;)
Etter å ha letet litt på nettet, så fant jeg en modell han likte. Helt enkle bordkort, svart og hvite med litt lime...også lå det en lime ved siden av hvert bordkort.... Kjente jeg tente ikke på ideen umiddelbart.....men jo mer jeg tenkte helhet, jo bedre likte jeg de :)
Så fargene ble endret, og designet ble ikke helt likt, men fortsatt godkjent ;)
 
 
Lime ble en viktig dekor på bordet. Vi valgte rett og slett lime, i stedet for blomster. Det ble ganske kult på den svarte velour duken. Fargene som gikk igjen var svart, lime, sølv og hvitt. Pyntet med litt bling som dere ser her. Litt blomster, men mest perler.
 
 
Vi hadde enkle limegrønne løpere, oppdelt, under lysene. Lysfatet er bare noen sølvfat vi hadde til overs fra en prinsesse bursdag ;) men de passet utrolig bra til :). Selvfølgelig noen lime rundt lyset og :)
 
 
Serviettene jeg fant passet fint i fargene. Stor svart, og en mindre lime mønstret.
 
 
Til slutt noen bilder som viser mer helheten. Vi ble veldig fornøyd med resultatet :).
 
 
Etterhvert som promillen steg rundt bordene, så ble det titt og ofte sett flygende lime i lokalet ;) Så ikke alle havnet i drinkene :D
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar