torsdag 27. juni 2013

AVSLUTNINGSGAVE

Fikk en bestilling på et fint kort, som skulle gis som en avslutningsgave til en lærer. Hun som bestilte kortet for klassen, hadde tidligere sett det kortet jeg laget til Synne sin lærer for noen år siden. Hun ville ha et noenlunde samme nå :)
Jeg har forbedret en del teknikker, pluss fått mer utstyr. Så dette ble nok hakket bedre enn det jeg laget for 2 år siden.
 
 
Slik ble forsiden. Valgte å skrive navnet, i stedet for utstansede bokstaver. De jeg har ble så veldig store, så hele forsiden hadde jo gått med da ;)
 
 
Her er ene siden, inni kortet.
Totalt var det 21 elever i denne klassen, og alle elevene har fått sin egen tags i hver sin lomme. Her er plass for at elevene kan signere bakpå, evt skrive en liten hilsen.

 
Her er hovedsiden inni kortet. Midt i plasserte jeg et dikt. Jeg synes dette er et utrolig fint lærerdikt, og har brukt det ved flere anledninger selv :).
Siden til venstre for diktet er åpen for en personlig hilsen til læreren.

 
Slik ser taggsene ut på forsiden.


 
Til slutt bandt jeg kortet sammen med en sløyfe i passende farge :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar