søndag 2. februar 2014

BLEIEKAKE TIL MIKAELA

Nå er det alt for lenge siden jeg har blogget... Holder på med opp pussing av Synne sitt rom, (bilder kommer når alt er helt ferdig), så dermed har det vært hovedprioritert.
Men jeg har da laget ting i ny og ne, så har en del bilder jeg ikke har fått lagt ut ennå :)
 
Dette er en bleiekake jeg laget til Veronika og Fredrik sin baby shower. Veronika har nemlig fortalt et par ganger...(ganske mange faktisk)...at hun synes de bleiekakene er utrolig kule. Hun kunne likesågodt sagt rett ut at hun ønsket seg en slik ;) Så dermed måtte det jo bare bli en bleiekake til lille prinsessen i magen :)
 

Jeg pleier å bruke 3-4 pakker med bleier.
Alt ettersom hvor mye "stæsj" jeg putter inni kaken og.
 

 
Kjøpte enkle vaskekluter, og laget dem til store sløyfer. Dette ble veldig fint og dekorativt :).

 
Disse englevingene var bare et MUST fra min side. Jeg falt pladask for de, og tenkte med en gang på nyfødt fotografering. Ettersom lille Mikaela nå er født, så kan jeg røpe at englevingene ble brukt til foto :). Til min store glede :). Søteste lille prinsesse engelen :).

 
Jeg bestilte smokkelenke og vognrangle av SMOKKELINE. Ettersom de hadde bestemt navnet, så var jo disse helt supre :).

 
Kjøpte 2 smokker, hvorav en av de ble festet i smokkelenken.

 
På toppen satt jeg en baby leke. Var egentlig på jakt etter en søt rosa bamse, eller den bite giraffen... Men fant ingen bamse...og giraffen var utsolgt, så dermed ble det en mer funksjonell og fin babyleke. Den hadde mange forskjellige finesser, og var nok mye mer praktisk enn en rosa kjedelig bamse ;)

 
Vognranglen, også her med navnet hennes :).


 
Dette er en rosa smekke, som er knytt sammen til en sløyfe.

 
Sløyfebåndet kjøpte jeg i London i sommer, mens dekorbåndet med hjerter er fra Casa design.



 
Klar for levering.
Jeg pakker alltid inn i cellofan. Blir litt penere da synes jeg :)

4 kommentarer:

  1. Thank you :) It`s exiting With visitors from other countries :)

    SvarSlett
  2. Den der var vanvittig kul :) Går det Ann å bestille en sånn hos deg eller :) ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Beklager sent svar, men har vært på ferie delvis uten dekning. Send meg mail adr din, så kan jeg svare der :)

      Slett