søndag 2. februar 2014

HALLOWEEN CUP CAKES

Her er noen bilder jeg har hatt liggende lenge, eller i hvertfall siden Halloween ;).
Jeg er ganske i mot denne tiggingen på Halloween. Har prøvd å styre mine barn unna det. Det holder med nyttårsbukk, og da synger de tross alt. Halloween kan gjerne feires, men da som en Halloween fest. Dette har Synne gjort flere år på rad med klassen, men i år har hun forestilling på den dagen... Så hvorfor ikke bake Halloween cupcakes til hele gjengen i Robin Hoods Hjerte. Så sånn ble det litt Halloween feiring på Synne og ;)
 





 
Bildene trenger vel neppe særlig forklaring. Figurene skulle tørket litt lenger, slik at de hadde stått rett opp.
Denne gangen ble det sjokoladecupcakes med melkesjokoladekrem. "Jorden" er knust oreo kjeks, og figurene er laget i sugar paste.

2 kommentarer:

  1. Heisann! Jeg har gått igjennom alle arkivene dine, og jeg elsker virkelig det du lager :) Jeg skal konfirmeres nå i mai, og fant noen bordkort du har laget som jeg gjerne ville hatt på bordet i konfirmasjonen min. Jeg vil lage de selv, for å ha noe å bruke tiden på fremover :) Kunne du sendt meg ''oppskrifta'' på disse er du grei? : http://ingunnskortoggodt.blogspot.no/2011/04/bordkort-konfirmasjon.html

    Svar sendes med takk til: mareeen@hotmail.com
    Ha fortsatt en fin kveld!

    SvarSlett