lørdag 16. november 2013

DÅPSKORT MILLA ELISE

Her er kortet lille Milla Elise fikk til dåpen av oss. Hadde egentlig tenkt å lage en slik vogn da hun ble født, men rakk det ikke. Så da valgte jeg å gjøre det nå. Gaven vi hadde kjøpt passet også fint til denne.
 

Litt dårlig bilde, men dette er samme tekst og bilde som jeg brukte på bordkortene. Hadde ikke plass til hele hjertet, så måtte dele det litt opp ;)
 
Oppi la jeg først det lille søte kortet, så armbåndet og smokkelenken med navn :) Det passet perfekt oppi vognen :)

En liten vognpynt må til, selv på papirvogner ;)

Her er den søte smokkelenken som jeg bestilte av venninnen min :) Ville ikke pakke den ut, så ble litt gjenskinn på bildet. Dette er altså da en smokkelenke med navn, supersøte :)
Les mer på hennes facebookside : SMOKKELINE
hjemmeside : SMOKKELINE
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar