mandag 14. oktober 2013

GRILLET LAKS MED KARRI

Denne uken er det min meny uke, dvs at jeg vil prøve ut nye oppskrifter :)
 
 
På dagens meny stod:
 
 
Spesielt fiskerettene leter jeg etter nye og inspirerende oppskrifter. Vi har ofte et litt ensformig bruk av fisk, pga div allergier.... ikke barna denne gangen....men meg ;)
Hadde virkelig troen på denne. Så veldig spennende ut. Jeg orket ikke å fyre opp grillen, så stekte laksen i stekeovnen i stedet. Funker greit det.
Synes denne var litt smakløs kanskje, men det positive er at ungene likte den da.... Eller dvs si...litt usikker på hva Sindre spiste og hva hunden vår spiste ;) Han påstod han hadde spist fisken. Men å gå fra et middagsfat med fristende herligheter foran en dalmatiner, er som å låse et barn inn en snopebutikk og forvente at de ikke smaker på noe ;)
Så Mira fikk seg en god middag i dag gitt ;)
 
Oppskriften finner dere HER.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar