lørdag 17. august 2013

SOMMERFUGL BORDKORT

Brudeparet hadde sett for seg bordkortene sine som sommerfugler. Jeg googlet og letet etter passende form. Mange av sommerfuglene har mønster på hele, slik at det ikke kan skrives på de.... Men så fant jeg endelig en som var perfekt :)
 

Utfordringen videre var nå å få de til å sitte pent på kanten av glasset ;). Det ble en del prøvemodeller for å si det sånn ;) Bruden ønsket helst ikke klyper, så derfor prøvde jeg litt frem og tilbake...for å være sikker på at de sitter godt. Og passer forskjellige typer glass. Ikke alle buer likt. Men den varianten jeg endte med, satt pent på alle varianter glass :).
 


 
Dekorerte med et "perle" hjerte på ene siden. Dette for å få litt mønster på begge sider.

 
Navnet skulle egentlig stå nedover på høyresiden, men det ble rett og slett ikke pent med de lange navnene spesielt... Så prøvde litt forskjellig, og dette ble absolutt den peneste løsningen.

 
Brudeparet var veldig fornøyde med resultatet. Og en liten stund etter jeg hadde levert de fra meg, så kom en nydelig bukett på døren min. Som takk for god hjelp med invitasjoner og bordkort :) Kjempekoselig :) Veldig kjekt når de blir så fornøyde :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar