søndag 18. august 2013

BLEIEKAKE MILLA ELISE

 I sommer fikk vi en liten niese, Milla Elise :) Ettersom vi hadde en del forskjellige smågaver, så bestemte jeg meg raskt for å lage en bleiekake. Så dermed var jeg også på jakt etter små ting jeg kunne bruke til den :)
 

 
Mira måtte selvsagt være med på kaken, for de som ikke vet så er det hunden vår ;) Bamsen har egentlig rødt halsbånd, men jeg ga den en oppgradering med rosa ;) Denne bamsen fant vi i Disney butikken i London.
 
 
Denne søte grisen plukket Synne ut da vi var på jentetur i London. Mye av dette prosjektet kommer fra London ;)

 
Denne koseklut bamsen fant vi også i London, i sommer. Inni kaken er det også gjemt masse klær og div. 3 pysjer, en kjole og våtservietter tror jeg.... Det synes ikke, men dukker opp etter hvert som de bruker bleiene ;)

 
Dette fine sløyfebåndet fant jeg også i London. Det var ganske stivt og glatt. Hadde egentlig tenkt å stemple det, med små baby føtter og sånn... Men det fungerte dårlig. Blekket bare trakk utover, og når jeg embosset så smeltet det ;)
 
 
 
Har fått en del søte baby dieser nå, blant annet denne sokken. Brukte alle på denne bleiekaken.
 
 
Her er vognen, og på bildet med "Mira", så ser dere formen der det står baby og. Bleiekaken laget jeg en stund i forkant. De visste at det ble jente, så en del av dekoren var klar. Håpet på å få med navnet, om det kom fort. Og det gjorde det, delvis ;) Så et bilde på instagram der svigerinnen min skrev Milla. Så da pyntet jeg med Milla selvsagt :) Så rett etter jeg var ferdig med den, så skriver søsteren Milla Elise ;) Så det var altså hele navnet hennes. Da kunne jeg ikke rive av og begynne på nytt liksom, så da ble det Milla på bleiekaken og kortet. Kommer sterkt tilbake til dåpen ;)
 
 
Smokk er "obligatorisk" på en bleiekake ;) I hvertfall veldig søtt og passende. På denne gjorde jeg plass til 2 jentete smokker :)




 
Ferdig pakket og klar til levering <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar