onsdag 21. august 2013

CHEERLEADER BORDKORT

En litt ny variant av hjertebordkortene, der konfirmantens hobby er veldig sentral.
Ønsket var knall rosa, og hobbyen er cheerleading.
 

Bunnarket er som dere ser dekorert med cheerleadere. Dette laget jeg selv. Letet etter ferdig varianter, men fant ingenting som passet til de evt fargene som var aktuelle. Så dermed ble det hjemmelaget. Tok litt tid, men ble mye mer personlig :)
 

 
Ettersom den sterke rosafargene er såpass dominerende, så var ønsket å ha sommerfugler og blomster i andre farger, og da gjerne hvitt, sølv og lysere rosa toner.
 
 
Valgte på disse å lage trelags sommerfuglen. Dette for å kunne kombinere flere farger mot det mørkerosa. Valgte å ha bakerste laget i mørkerosa, ettersom det synes minst, deretter sølv og hvitt glitterark. Ble en fin kontrast mot det mørkerosa.

 
Denne rosen var egentlig veldig tilfeldig at jeg hadde. de fulgte med når jeg bestilte en pakke med forskjellige lilla blomster. Og der kom disse, og de passet jo helt perfekt ;) Litt flaks må man ha :) Den lille sommerfuglen er i sølv.
 
 
Nede bruker jeg normalt bare en blomst, men her valgte jeg to for å ha forskjellige rosatoner. Lettere når det skal matches med lys og servietter og div :) Den mellomste sommerfuglen er i hvitt glitterark.

 


2 kommentarer:

  1. Hei! Superfine cheerleader-bordkort! Hvor mye tar du for 40 sånne? Send meg gjerne et svar på seroed8@gmail.com :-)

    SvarSlett