onsdag 28. august 2013

DÅPSKORT KJOLE

Her er to dåpskort jeg laget på bestilling. Ikke til tvillinger, men ønske om at de skulle være ganske like. Trengte ikke å være identiske, men nå ble de nesten det. Jeg prøvde med litt forskjellig ark, men dette hvite ble det absolutt søteste. Som en dåpskjole :)
 
 
Bildene av fronten på kortene er litt blålig, pga lyset jeg tok det i... Men disse var de bildene som best fikk frem mønsteret i kjolen.

 
På de neste bildene kommer fargene mer riktig frem :)
 
 
Inni dekorerte jeg med diktet de hadde valgt ut, og en liten navnedekor med dåpsdato.
 


 
Funderte lenge på hvordan jeg skulle flette inn navnet på forsiden, synes mange av ideene mine rotet det til og ble for mye... Men så prøvde jeg å skrive på perler, noe som ble lite, elegant og søtt. Dermed fikk de også plass på sløyfebåndet, uten at det tok all oppmerksomheten :)
 
Lenge siden jeg har laget kjolekort, så dette var veldig koselig. Alltid gøy med baby dekor :) 

 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar