søndag 7. oktober 2012

Sommerkort Fanny og Alexander

Da Synne, og de andre barna i Fanny og Alexander, ble invitert på sommerfesten med dns, så ville vi vise at vi setter pris på den jobben som gjøres med barna. I den anledningen skulle jeg lage et kort, som skulle festes sammen med en kurv med masse forskjellig oppi.
Jeg ville prøve å lage et Fanny og Alexander kort. Fant mange forskjellige gutter i matros dress, men ingen jenter i matros kjole. Så da måtte jeg improvisere litt. Dette var tilslutt søskenparet jeg landet på. Jeg er ekstra svak for Magnolia stemplene, så ikke veldig overrasket at det ble de ;)
Jenten måtte jeg bare prøve å få i litt samme stil som gutten.
Bildet i bakgrunnen er fra orginal dvd omslaget.
 
Inni ble det sukkesøtt og sommerlig, med god plass for personlig hilsen fra barna :)
 

 
Var vanskelig å henge kortet på kurven, så løsningen ble å putte det innimellom cellofanen :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar