søndag 14. oktober 2012

MATHEO DÅP

Dagens innlegg er en bestilling på et dåpskort til denne herlige sjarmøren :)
Som sagt, så var det ønskelig med bilde på, så de sendte noen forskjellige til meg, og da fallt jeg pladask for dette herlige. Ellers fikk jeg frie tøyler :)
Var litt spent når jeg skulle skrive det ut, for jeg valgte å duse ned fargene og legge det over på lyseblå kartong. Ble veldig fornøyd med resultatet.
 
 
Slik ble kortet seende ut sammenbrettet. Jeg endte med en brettemodell jeg er veldig glad i, som kan brukes til alle anledninger. Litt tidkrevende, men så absolutt verdt det :) Valgte baby blå som grunnfarge. Sammen med søte baby dekor ark, og rene sølvlinjer. Sløyfen rundt, holder kortet pent sammen.
 
 
Her fullt utbrettet. Dåpsdato og navn måtte selvsagt være med. Dåpsdikt på den midterste siden, mens den øverste og nederste er for personlig hilsen :)
 
 
Takk for at du besøkte bloggen min i dag :) Håper kanskje du fikk litt inspirasjon :)
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar