søndag 29. april 2012

Synne 9 år

Synne ønsket seg selvsagt et ballerina kort til bursdagen sin. Og da var det bare å legge hodet i bløt ;)

Et med, og et uten blitz, for å få riktig fargegivning, sånn ca ;)

Dette scrappe arket fant jeg på google, så det har jeg rett og slett bare skrevet ut selv. Bestemte med fort for å ha en siluett av en ballerina. Dette skulle også gå igjen i bursdagsbesøket hennes. Falt spesielt for denne, ettersom det var den enste barne figuren jeg fant. Hadde egentlig tenkt å ha den i svart, men synes det ble ganske tøft med den sølv aktige. Skjørtet skulle jeg egentlig ikke ha. Det ble litt sånn i siste liten. Prøvde litt forskjellig, og synes at skjørtet gjorde seg bra :)







Inni laget jeg det helt enkelt. Ballerina klistremerker, som jeg hadde bestilt på nettet. Også her brukte jeg ballerina scrap book arket, og pyntet med bling :)

Ballerinaen ble veldig fornøyd med resultatet :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar