fredag 20. april 2012

Metall Konfirmasjons kort

Først må jeg takke alle som er innom siden min, har passert 10 000 tittere :) Like, like like :)


Har hevet meg på trenden, og laget de såkalte metall kortene. Jeg var veldig usikker på dette, ettersom den eneste kunnskapen jeg har, er bilder fra nettet og litt løse tips her og der.
Forventet ikke et perfekt resultat, men litt prøving og feiling. Langt ifra utlært på området, og vil gjerne lære mer av andre. Dette er en type kort jeg kan bli veldig glad i. Skikkelig tøffe til gutter. Både konfirmanter, og andre feiringer.

Første bestillingen var til en skikkelig fotball gutt, (eller man er vel ikke skikkelig fotball supporter når man heier på Derby;). Slik ble det.


Neste kort var til en konfirmant som har data, og musikk som hobby.


Blitzen gjør at det hvite "forsvinner" litt, men dere skjønner sikkert poenget ;)

Neste kort var til en skikkelig gitar gutt, som spiller el gitar i band.

Siste kortet var til en ung friluftsmann, som elsker å fiske.
Hadde egentlig tenkt å ha fisken på stangen i vanlige farger, men det så ikke bra ut, så da måtte jeg justere litt. Var litt arbeid med fiskegarnet, men synes det ble skikkelig kult :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar