søndag 29. april 2012

Putti Plutti Pott 2011

Synne var med som smånisse, for andre år på rad, i Plutti. Forestillingene spilles i Grieghallen. Dette er et eventyr hun gleder seg til så fort audition er gjennomført. Det er noe helt spesielt med Plutti. Små og store koser seg gjennom Plutti helgen :)

Vi foreldre kjøpte gaver til voksen skuespillerene, og Bergens instruktørene. Jeg tok jobben med kortene. Og slik ble resultatene :)


Utfordringen var å legge et personlig preg på det. Ettersom kortet var fra alle Bergens barna, så måtte det bli litt størrelse på det. Valgte derfor denne brettekort modellen her. Her fikk jeg plas til alle bildene av de herlige barna/ungdommene fra Bergen.

Her er forsiden på kortet. Bildet er fra den fineste sangen i hele Plutti. Da nissebarn/nissekoner sitter i spotten og synger med nissemor :)
På baksiden har vi bilde fra avslutningen, med Plutti, Caroline og Petter :) Kortet ser ut som en bok når det er lukket. Rundt disse kortene pleier jeg å knyte en sløyfe som passer til :)

Denne brettekort modellen laget vi til de to Bergens instruktørene. Brukte samme bilder.
Rundt hele kortet la jeg dette nisse båndet.
Her er bildet brettet til side. Jeg er veldig glad i denne brettekort modellen. Litt arbeid med alle små trekantene, men vel verdt strevet. De blir utrolig dekorative :)

Her er kortet helt brettet ut.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar