tirsdag 31. mai 2011

BORDKORT DÅP

Akkurat ferdig med bordkortene til lille Anna, som skal døpes på søndag :) Jeg er så heldig å få være fadder til den lille prinsessen, ekstra stas :)
Det var veldig artig å lage bordkort i skikkelig søt baby stil :)
Smokk og baby hender må vi ha :)
Sommerfugler og blomster ble også en del av dekoren. Jeg er veldig glad i den store sommerfuglen, den gjør utrolig mye av seg, og passer til det meste.
Her fra en litt annen vinkel. Synes de ble supersøte :)
Den minste sommerfuglen har landet mitt på blomsten :)

4 kommentarer:

  1. Da vet vi hvem vi ringer om man trenger bordkort til dåp;)

    SvarSlett
  2. Ja, det er bare å starte planleggingen tidlig Veronica ;) Tar bryllupet og jeg da ;)

    SvarSlett
  3. Jepp..må bare finne meg en mann først..eller, ehm.. jeg har funnet ham da, men han er ikke ledig..:P HAHA

    SvarSlett