tirsdag 31. mai 2011

CD KORT

Så noen spennende bilder av et kort som var dekorert med en cd. Dette fikk jeg lyst til å prøve, ettersom vi var invitert i besøk til en 20 år gammel jente :)
Med stor interesse for musikk, så tenkte jeg at dette måtte bli bra ;).

Stemplet cd en med et stort stempel med blomster og skrift. Det ble kjempekult. Jeg brukt embossing. Men vær obs, cd en bøyer seg om man varmer for lenge. Det som var ekstra vrient, var at jeg hadde et pulver som ikke ble blankt, men litt sånn ru asfalt liksom... Første gang jeg brukte det, så ante jo ikke helt når det var smeltet, så ja cd en bøyde seg. Moral: sjekk hvordan pulveret blir før du prøver på en cd ;).

Slik ble det ferdige resultatet. Er fornøyd jeg, men gjør nok noen små endringer neste gang. Det blir garantert flere cd kort. De var veldig dekorative, og moderne.
Inni skrev jeg et enkelt bursdagsdikt :)


2 kommentarer:

  1. Ja, sant det var kult med cd? Jeg likte det skikkelig godt. Passer jo så godt til ungdommer:)

    SvarSlett