fredag 20. mai 2011

BUNADSKORT

Fikk en bestilling på et konfirmasjonskort, og tenkte at jeg ville prøve noe nytt... Bunadskort, er det mulig??? Inni hodet mitt så det veldig kult ut, og ville det i praksis bli like fint??? Det var jo bare å sette i gang.
Litt research måtte til. Konfirmanten skulle ha Fana bunad. Oppgaven så foreløpiug overkommelig ut. Oppdaget jo at Fana bunaden leveres i forskjellige farger på vestebånd, skjørtebånd og belter... Så her måtte jeg sjekke litt. Slik ble resultatet:
Jeg ble ganske fornøyd med resultatet, for å være debuten med kjole kort ;) Neste gang jeg lager bunad, vil jeg lage skjortekanten mer stående, og søljene litt annerledes, ellers er jeg rimelig fornøyd. Skulle egentlig skrive navn og dato med gull kallegrafi penn, men den virket ikke, så da ble det glitter :) Hun som bestilte det var strålende fornøyd, så da er jo jeg og fornøyd :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar