fredag 20. mai 2011

DÅPSINVITASJON FOR ANNA

Den lille prinsessen jeg laget vognkortet til, skal nå døpes. Jeg fikk i oppdrag å lage invitasjonene. Dette var første dåpsinvitasjoner, og det ga mersmak. Kjempeartig, baby rosa i fleng :)
Selve "konvolutten" er formet som en bleie :) Skikkelig baby ;) Denne synes jeg er finest med 2 sidet ark, da begge sidene blir synlige. Personlig liker jeg denne uten for mye dill dall, litt enkel og stilfull.
Brettet ut, ser den slik ut. Inni ligger da selve innbydelsen man skriver på. Jeg valgte å pynte forsiden på den, ettersom utsiden var ganske enkel. Veldig fornøyd med resultatet, supersøte :)

4 kommentarer:

  1. Så utrolig super fine=) kunne du sendt meg malen til dem? driver å lager disse, men har ikke mal og vannskelig å lage utifra fri hånd=( så de blir helt skjeive=(
    hilsen linn
    Solumjenta@hotamil.com

    SvarSlett
  2. Hei, utrolig fin invitasjon! Jeg lurte på om du kunne sende malen til meg Siden jeg skal lage en lignene invitasjon til dåpen til nevøen min, så kan du vær så snill og sende meg malen på catrine_onsum@hotmail.com

    Hilsen catrine onsum

    SvarSlett
  3. Hei, det var en veldig fin invitasjon!
    Du kunne ikke ha sendt malen til meg?
    skal lage egene dåps invitasjoner til min kommende datter men finner ingen fine. Men du var utrolig flink!
    Jette-pusen@hotmail.com
    er veldig takknemlig om du ville ha send den til meg :-)

    SvarSlett
  4. Beklager at jeg ikke har fått svart alle på mail, men kan dessverre ikke sende malen. Disse er trykket ut med en maskin, så jeg har ingen mail.... Den maskinen finnes dessverre ikke i Bergen nå lenger.
    Et tips er å begynne å tegne av innerbleien, til dere er fornøyd med størrelse og utseende. Så legger man den på et større papir, og prøver å lage den største konvolutt bleien. Er ikke umulig, men litt mer arbeid ;)

    SvarSlett