lørdag 2. februar 2013

JULESNOP

Denne julen valgte jeg å prøve meg på julesnop posene. Mange bruker kremmerhus, men det jeg hadde i hus var cellofanposene jeg bruker til kort. De første jeg laget ble planlagt dagen før de skulle leveres, så dermed ble de posene jeg hadde løsningen. Egentlig synes jeg det var vel helt ok. Veldig fint med kremmerhus og, så når jeg planlegger litt bedre så blir det gjerne det ;).
Men i hvertfall, disse laget jeg i år som smågaver til lærere, tanter/onkler, ekstragaver til barnas venner osv. De ble veldig godt mottatt av alle :).
 
Her er først en pose "AVKJØLTE ISBJØRNHODER".
Dette er marshmallow som jeg kjøpte på IKEA. Funderte lenge på navnet her. Ikke 100% fornøyd med det, men helt ok ;).
 
Her en pose "SNØMANNBÆSSJ".
Denne er laget etter tips fra en scrappeside, men da i kremmerhus. Denne slo veldig godt an, både søt og morsom :) Dette er vanlig marshmallow i begge str. De minste viste seg å være ganske vanskelig å få tak i. Tror det var safari eller meny som hadde de. De andre butikkene hadde de bare i grill sesongen.
 
Her er en pakke "NISSE KABLER".
Dette var en variant jeg kom på ganske sent. Så det var ikke så mange som fikk gleden av disse ;) Dette er en veldig enkel løsning med Freia marsipan pølser. Har beholdt den harde plasten som marsipan pølsene ligger i orginalt.
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar