fredag 1. februar 2013

INVITASJONER PATRICK

Fikk inn en bestilling på invitasjoner til guttedåp. Da foreslo jeg de supersøte bleiekortene, noe de likte veldig godt og gikk for.
Så slik ble de seende ut:
 
 
Veldig enkle og søte. Hele bleien er liksom en konvolutt, så ligger selve invitasjonen inni.
Fargeønsker her var baby blå, ikke for feminint. Ark og blomster fant jeg på Panduro. Valgte enkle "flate" blomster, fremfor roser. De er mindre feminine synes jeg.
Invitasjon er stemplet og embossed.
 
 
 
Slik ser det ut når man åpner invitasjonen. Jeg liker å bruke bilde av dåpsbarnet her. Foreldrene valgte tekst. Sikkerhetsnålen er stanset ut med big shot, og hjertet med en liten utstanser. Søtt og enkelt :)
 


Jeg la en glitterkant rundt bildet, som en ramme. Ettersom jeg styrte unna alt av bling, så synes jeg det passet med litt glitter ;).
Bakpå dette kortet står selve invitasjonen. Denne gangen fikk jeg tekst tilsendt, så på disse var det maskinskrevet tekst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar