fredag 1. februar 2013

BORDKORT PATRICK

Sammen med bestilling på invitasjoner, så kom også på bordkort. Her var ønske fortsatt babyblått, men gjerne med baby mønster. De hadde sett seg ut 3D hjertebordkortene.
Er veldig glad i å lage baby og bryllups greier. Er liksom litt spesielt, så gledet meg til å sette i gang. Tok turen rundt og letet etter ark og inspirasjon ;)
 
 
Bunnarket er fra Panduro. Er smokkemønster som er uthevet, i baby blått. Dette hadde jeg sett meg ut i forkant. På topphjertet ønsket jeg noe med mønster. Letet i flere butikker, men ble liksom ikke helt fornøyd. Løsningen ble eget lager ;) Hadde noen ark liggende fra en baby pakke, som jeg tror stammer fra nille (litt usikker). Jeg manglet selvsagt, med min flaks, et ark.... Men så oppdaget jeg at serien hadde 2 forskjellige mønstre.....
 
 
Så dermed foreslo jeg å ha annehver. Alternativt så hadde det blitt en helt enkel babyblå topp. Jeg var ganske så sikker på at det ville bli veldig fint med mønster annenhver, og heldigvis gikk de for den ideen :)
Charmsene bestilte jeg fra amazon.com. Hender og bilen er stanset ut, og ga også plass til 3 bling i blå. Forskjellige str synes jeg ga en fin dimensjon.
 
 
Når jeg fester charms på bordkort, så forsterker jeg hullet med sånn jeg aldri husker hva heter ;) Sånn dekor ring som "bankes" på. Dermed forhindrer man at det revner. Disse charmsene er i plast, og dermed billigere enn de i sølv etterligning. Vurderte sølv, men jeg klarte ikke å få sendt de til Norge, så dermed ble det blå. Ettersom de er så shiny, så kommer de fint frem på omtrent alle bakgrunner :) Smelter kantene på sløyfene for å unngå at det flosser seg.
 
 
33 ferdige borkort for levering :) Synes de ble riktig søte, og foreldrene var også veldig fornøyde. Det er tross alt det viktigste :)
 
Her fikk jeg tilsendt bilder fra oppdekningen. Smokker gikk igjen som en rød tråde her :)

 
 


 
 


1 kommentar: