onsdag 13. februar 2013

INVITASJONER VIDAR

Min kjære fyllte 40 år i januar, og det må jo selvsagt feires :).
 
Invitasjoner hadde jeg ikke tid til å lage, så vi hadde egentlig tenkt å lage på data. Et nederlag for meg, men når tiden ikke strekker til så......men....
Jeg gikk på en cortison kur nå i januar, der legen sa at jeg kanskje ville bli litt giret ;) Det ble jeg deffinitivt. De 3-4 første døgnene sov jeg tilsammen, 4-5 timer. Med så lite søvn, så burde jeg være trøtt. Men neida, lys våken... Så det var da tanken slo meg, bordkortene ;) 2 netter satt jeg å laget de, supereffektivt :)
 
Så da var det å lete i lageret mitt, og slik ble resultatet:
 
Laget de ganske enkle. Valgte fargene svart, sølv, hvit og lys turkis. Ingen dekor inni, kun printet tekst :).
 
 
Så dermed ble det hjemmelagede invitasjoner denne gangen og :)
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar