torsdag 31. januar 2013

PUTTI PLUTTI POTT 2012

Synne spilte for tredje året i Putti Plutti Pott, og dette året var hun så heldig å ha hovedrollen. En rolle hun har drømt om lenge, men aldri turt å håpe på.
Så dette var veldig stas :)
Hun grugledet seg. Plutti helgen er noe helt spesielt. Selv om de spiller 8 forestillinger i løpet av en helg, så er de superklare for å fortsette om mandagen ;)
Helgen går så altfor fort.
Forestillingen gikk som en drøm for Synne. Jeg er nok ikke veldig objektiv når jeg vurderer henne, men jeg vet jeg er ganske kritisk og legger merke til det meste. Hun imponerte med spillet, og var veldig levende i rollen. hun storkoste seg, og ville helst hoppe opp i kostyme kassen og bli med de videre ;)
 
 
Til premieren laget jeg kort til Synne, til venninnen som spilte smed/baker, og til de to som spilte Petter og Caroline. Jeg liker å lage temakort, og planla disse i god tid. Jeg jaktet lenge på de rette stemplene. Det var en liten utfordring, men ble superfornøyd med resultatet :).
 
Her er kortet til Petter. Prøvde å gjengi karakterene så godt det lot seg gjøre.
 
Laget kortet som en konvolutt liksom. Oppi lommen, et lite kort som Synne kunne skrive på, selvsagt dekorert med en liten Plutti ;)
 
Her er kortet til Lille Caroline.
 
Og her er til venninnen til Synne. Smed/baker ble for vanskelig, så det nærmeste jeg klarte der var en smånisse :)
 
Kortet til Synne var det jeg jobbet mest med :) Denne gangen ble det en brette modell som jeg ofte bruker.
 
Her er kortet helt utbrettet. Hun fikk selvsagt alle karakterene på sitt kort :)
 
Petter og Caroline :)
 
Putti Plutti Pott :)
 
Synne var storfornøyd med kortet, og det har nå en fin plass på hyllen hennes på rommet :)
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar