fredag 18. januar 2013

NIKOLAJ 7 ÅR

Her er resultatet av en fotball lommebok bestilling. Venninnen min ville gi en slik til sønnen sin. Hun så bilder av den forrige jeg laget, og bestilte da en kopi :-). Den ble ikke helt lik, ettersom jeg alltid finner nye ting å utvikle.
Det vktigste var at den skulle ose av verdens beste lag: Manchester United :-)


Slik ser lommeboken ut inni. Gutten spiller på Sædalen, så den logoen måtte selvsagt side om side med Man Utd logoen.
En av de tingene jeg videreutviklet denne gangen er sømmene. For første gang sydde jeg med symaskinen. Tidligere har jeg tegnet sømmene. Det ble betraktelig penere å sy de. Og jeg ser uante muligheter for flotte border og kanter i fremtiden, for dette var artig.


Små "bank kort" til å skrive personlige hilsninger på.



Slik ble lommeboken sammenbrettet. Selvfølgelig Old Trafford som pryder bakgrunnen.

Disse lager jeg på bestilling etter ønsket valgfritt tema, pris ca 150,-.

Takk for at du stakk innom bloggen min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar